יוסי דגן: "רן כוכב מוביל לפגיעה באמון ביחידת דובר צה"ל"

    אייל ראובן No Comments on יוסי דגן: "רן כוכב מוביל לפגיעה באמון ביחידת דובר צה"ל"

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, במהדורת הבוקר: "לפיד לא יסתום לי את הפה. אני אלחם גם על ביטחונם וגם על שמם הטוב של תושבי השומרון. יש לנו בעיה קשה עם ההתנהלות של דובר צה"ל שמרחיקה את הצבא מהקונצנזוס"

    צילום: פלאש 90
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "יתכן הפסקת אש עד ל"ג בעומר ותהיה הילולא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול פורסם כי חיילים ביחידת דובר צה"ל פרסמו אמירות פוליטיות – ונענשו. ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי). "הדברים האיומים שהם כתבו נגדי אישית ונגד צה"ל והעונש המגוחך שהם קיבלו היה רק הקש ששבר את גב הגמל", אמר דגן. "הרבה אנשים מרגישים שדובר צה"ל רן כוכב מוביל לפגיעה קשה באמון בדובר צה"ל. אני קראתי אתמול לרמטכ"ל לסגור את היחידה ולפתוח אותה מחדש".

    הוא התייחס לביקורת כלפיו מצד ראש הממשלה: "לפיד לא יסתום לי את הפה. אני אלחם גם על ביטחונם וגם על שמם הטוב של תושבי השומרון. יש לנו בעיה קשה עם ההתנהלות של דובר צה"ל שמרחיקה את הצבא מהקונצנזוס".

    הוא הוסיף: "אומרים שאסור לתקוף קצינים. לפני שלושה שבועות התפרסם בהארץ מאמר איום ונורא כנגד מח"ט שומרון. היה כתוב שצריך להדיח אותו, שדם שמאלנים על ידיו ושהוא קיבל חינוך גזעני. לא שמעתי את לפיד וגנץ יוצאים ואומרים שאסור לתקוף קצינים. זה ניסיון ברור של השמאל לסתום פיות".



    0 תגובות